1) ЗАПИТ ДО СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ

Понеділок - Субота: 09.00 - 21.00 год

 

Створіть запит або задзвоніть!

Пожалуйста, введите код:

Примечание: Обязательные к заполнению поля помечены *.

Дякуємо за звернення! Фахівець служби підтримки зконтактується з вами у вище зазначений день та допоможе вирішити вашу проблему в галузі інформаційних технологій!


2) КОМП'ЮТЕРНА ДОПОМОГА ДЛЯ ВАС

Завантажте програму для дистанційного адміністрування вашого комп'ютера

Завантажте додаток для дистанційного адміністрування вашого смартфона

Для того, щоб фахівець служби підтримки зміг вам допомогти - завантажте безкоштовну програму Team Viewer для дистанційного адміністрування натиснувши на відповідну кнопку (вибір кнопки залежить від операційної системи на Вашому пристрої). Дотримуйтесь інструкцій із встановлення!

Крок №1 - Натиснувши кнопку "FOR WINDOWS" клацніть мишкою по останній версії програми.

Крок №2 - Для завантаження програми натисніть на кнопку.

Крок №3 - Далі потрібно натиснути на кнопку «Зберегти файл».

Крок №4 - Виберіть місце для збереження програми.

Крок №5 - Після збереження Ви відкриваєте файл і натискаєте «Запустити».

Крок №6 - Після встановлення відкрийте програму «Team Viewer».

Коли Вам зателефонує фахівець служби підтримки, йому необхідно продиктувати Ваш ID та Пароль. Це дозволить фахівцю одноразово під'єднатися до Вашого комп’ютера та під Вашим наглядом визначити — чи можливо вирішити вашу проблему дистанційно. Якщо так — він оголосить вартість послуги (тариф). Далі Ви оплачуєте оголошену вартість (тариф). Після підтвердження оплати Вам знову телефонує наш фахівець та оперативно вирішує проблему.

3) ОПЛАТА ТА ВИКОНАННЯ РОБОТИ